Latest Updates:

*Asukaworld is slowly resuming back. Stay Tune*
Your Ad Here http://www.emailcashpro.com

Friday, June 06, 2008

蕭亞軒 Elva Hsiao - I’ll Be There MV + 歌詞 Lyrics



歌詞

唯一裝扮是品味
凸顯我的內在美
時尚神經太敏銳
Oh~ Yeah~

沒有禮服無所謂
沒有名牌包也無所謂
我的球鞋夠特別
跑在我的road way

跟著我 大步往前走
I’ll be there
自信就能自由

跟著我 身體輕擺動
Just be there
夢想開始轉動

生活是我的伸展台
鎂光燈前我輕輕喊
每個腳步都精彩
呼喊時的music

跟著我 大步往前走
I’ll be there
自信就能自由
跟著我 身體輕擺動
Just be there
夢想開始轉動

(Be your style 最精彩)
(You’ll shining in your life)
(Everytime Everywhere)
(You know I’ll always be there)

(You know I’ll always be there)
(呼喊時的music)

跟著我 大步往前走
I’ll be there
自信就能自由

跟著我 身體輕擺動
Just be there
夢想開始轉動

跟著我 大步往前走
I’ll be there
自信就能自由

別害羞 身體輕擺動
Just be there
夢想開始轉動

跟著我 大步往前走
I’ll be there
自信就能自由

別害羞 身體輕擺動
Just be there
夢想開始轉動

No comments: